Gyors hozzáférés

Gyakran ismételt kérdések

13 találat
  • Hogyan lehet törölni és visszaállítani egy okosközpontot abban az esetben, ha elköltözöm a házamból és elhagyom azt? (0) 22.09.2023

    Kiköltözik a házából, de szeretné hátrahagyni a Somfy központját?

    Az alábbi eljárást követve könnyedén leválaszthatja fiókját a készülékéről:

    Válassza ki a "..." menüt:

     

    Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot

     

    Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget

     

    Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása

     

    Ezután kattintson az "Igen" gombra, hogy az eszközök párosítva legyenek a központtal

     

    Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva

     

    Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:

    • Az Ön fiókja le lett választva a központról és minden személyes adat és konfiguráció törlésre került.
    • Az eszközök továbbra is párosítva lesznek a TaHomához, hogy megkönnyítsék az újonnan érkezők dolgát.

    Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis központhoz (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Hogyan lehet visszaállítani egy okosközpontot, ha el akarom azt adni? (0) 22.09.2023

    Szeretné eladni vagy átadni okosközpontját valakinek?

    Az alábbi eljárást követve könnyedén elvégezheti a doboz teljes visszaállítását.

    Válassza ki a "..." menüt:

     

    Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot

     

    Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget

     

    Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása

     

    Ezután kattintson a "Nem" gombra az átjáróhoz párosított eszközök törléséhez.

     

    Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva

     

    Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:

    • A fiókja le lett választva az átjáróról.
    • Minden személyes adat, konfiguráció és berendezés törlésre került.

    Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis okosközponttal(TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Mi a különbség a Siri és a Home alkalmazás között? (201) 20.01.2021

    Siri egy intelligens asszisztens, aki gyors és egyszerű megoldásokat kínál az Apple eszközök hatékony használatához (további információ az Apple oldalán).

    A Home alkalmazás lehetővé teszi az okos eszközök vezérlését Apple TV-n, HomePod-on, iPhone-on és iPad-en keresztül, érintéssel, automatikusan, vagy Siri által (további információ az Apple oldalán).

  • Mi az az Apple HomeKit? (266) 20.01.2021

    Az Apple HomeKit technológia egy egyszerű és biztonságos módja otthona irányításnak az Apple Home alkalmazást és Siri-t használva az iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod vagy Mac eszközén keresztül.

    Több, mint 50 márka ajánl világszerte a HomeKit-tel és Apple eszközeivel kompatibilis termékeket – és még továbbiak várhatók.

    Mostantól ezek közé tartozik okosotthon vezérlő központunk, a TaHoma® Box is!

  • Hogyan működik a HomeKit a TaHoma®-val? (206) 20.01.2021

    A HomeKit-tel való kompatibilitás lehetővé teszi, hogy Somfy eszközeit Siri-vel, vagy Apple Home alkalmazással vezérelje.

    Siri: egyszerűen adja hozzá a hangvezérlés funkciót a TaHoma®-hoz és kérje Siri-t Apple eszközéről, hogy vezérelje az otthonában lévő okoseszközöket.
    Home alkalmazás: az Apple Home alkalmazásban is megtalálhatja okoseszközeit, amelyeket az összes Apple eszközéről vezérelhet.  A Home alkalmazás a HomeKit telepítésének beállításához is használható.

  • Hogyan működik a TaHoma®, az eszközök és a HomeKit közötti kapcsolat? (129) 20.01.2021

    A TaHoma® lehetővé teszi a kapcsolódást az okoseszközök és a HomeKit technológiát használó vezérlők között. Ez egy közvetlen helyi kapcsolat a vezérlő és az okoseszközök között.

    Ez a kapcsolat egyedi beállítást kíván a szoftverben minden TaHoma® Box esetén.

    Megjegyzés: a TaHoma® és más szolgáltató partnerek számára kifejlesztett szokásos kompatibilitás többnyire a Felhőn keresztül működött.

  • Hogyan tudom a HomeKit technológiát használó eszközöket távolról vezérleni? (84) 20.01.2021

    Általánosságban (nem csak a TaHoma® esetében) a HomeKit lehetővé teszi a távolról történő irányítást azáltal, hogy a következő eszközök egyikét otthoni hubként állítja be: HomePod, Apple TV (4. vagy újabb generáció), tvOS 10.x vagy újabb verzióval, vagy egy iOS 10.x vagy újabb verzióval rendelkező iPad.

    Ez lehetővé teszi a helyi kapcsolat továbbítását a felhőbe, biztosítva ezzel a távoli irányítást.

  • A TaHoma® melyik verziója kompatibilis az Apple HomeKit programmal? (87) 20.01.2021

    Minden TaHoma® generációnak meghatározott tanúsítási eljárást kell követnie.

    A jelenlegi tanúsítási folyamat a 2. generációs TaHoma® Boxra vonatkozik, ami a folyamatban lévő verziót jelenti, függetlenül attól, hogy meglévő TaHoma®, vagy új TaHoma® eszköze van.

    A TaHoma® Box és Somfy Box (négyzet alakú), mind a TaHoma® DIN-Rail első generációja nem kompatibilis.

    A TaHoma® Box új verziója frissült a HomeKit specifikációkkal:

    A TaHoma®-nak hitelesítéssel kell rendelkeznie (Made for iPhone, Apple licencprogram).
    Minden TaHoma® doboz egyedi HomeKit kódot (QR beállítási kód) kap, hogy biztosítsa a kapcsolódást a HomeKithez.

      A beállítási kód minden doboz alján és a csomagoláson belül érhető el.

    Abban az esetben is működik, ha már otthon van TaHoma® eszköze (vagy HomeKit nékülit szerzett be)

    A TaHoma® alkalmazással indítsa el a kapcsolódást a HomeKit-re (lásd a HomeKit oktatóanyagát közvetlenül a TaHoma® alkalmazásban).

  • Miért van két megoldás az Apple HomeKit és a TaHoma® összekapcsolására? (78) 20.01.2021

    A TaHoma® és a HomeKit kompatibilitásnak mindkét esetben működnie kell:

    Az új TaHoma® Box-ok már a HomeKit kompatibilitás szerint készülnek (logo és beállítási kód)
    A meglévő TaHoma® Box-ok, amelyek nem tartalmazzák a HomeKit kompatibilitást (meglévő felhasználóink ​​számára)

    Új TaHoma® esetén:

    Mint minden HomeKit által jóváhagyott eszköz, a TaHoma® Box-ok tartalmazzák a tanúsítás által megkövetelt részleteket és elemeket, szigorúan követve a HomeKit irányelveit. Ide tartozik a doboz alján és a csomagolásban megjelenő HomeKit QR-kód (telepítési kód), amelyet később a Home alkalmazásban használnak a konfigurációhoz.

    Megjegyzés: Az alábbi magyarázat (meglévő Box-okhoz) új Box-ok esetében is működik.

    Meglévő Box-ok esetén:

    Természetesen a HomeKit elérhető a meglévő felhasználók számára is, azaz, ha már van otthon egy TaHoma® Box, vagy ha olyan terméket vásárol, amelyen nincs feltüntetve a HomeKit logó. Egyszerűen csatlakoztatható a HomeKit-hez a TaHoma® alkalmazásban található HomeKit oktatóanyag követésével.

  • Melyik Somfy eszköz és termék kompatibilis az Apple HomeKit-tel? (190) 20.01.2021

    A Somfy termékek egy része kompatibilis a HomeKit technológiával a TaHoma® révén, az Apple jóváhagyása szerint:

    • Csak azon termékek, amelyek io-homecontrol® protokollt használnak

    A HomeKit csak kétirányú rádióvezérlés mellett engedélyezi az eszközök vezérlését.

    Az RTS berendezések nem kompatibilisek a HomeKit (egyirányú rádióvezérlés) funkcióval.

    • A bejutást lehetővé tévő termékek (kertkapuk, garázskapuk) szintén kivételt képeznek

    A HomeKit nem engedélyezi az ilyen eszközöket: a kapuk, a garázskapuk, az ablakok és az ajtózárak nem kompatibilisek a HomeKittel.

    • Nyílászáró árnyékolás és terasz

    A berendezések kompatibilitását a tanúsítási folyamat részeként az Apple csapatai a TaHoma® dobozával és a HomeKit-tel funkcionálisan ellenőrzik. Minden berendezést egyedileg kell tesztelni és jóváhagyni az Apple csapatának.

    - Jelenleg: csak a nyílászáró árnyékolók és a terasz árnyékoló termékek működnek együtt a HomeKit-tel - És csak néhány ilyen eszköz kompatibilis (lásd a kompatibilitási listát).

    - A későbbi lehetséges kiegészítéseket a Somfy és az Apple további tervezése és az Apple végleges jóváhagyása igényli.

  • Hozzáférhetek a TaHoma®-forgatókönyveimhez az Apple HomeKit alkalmazásból? (65) 20.01.2021

    A HomeKit csak a Home alkalmazásban létrehozott forgatókönyveket engedélyezi („scenes”).
    A TaHoma®-forgatókönyvek nem érhetők el a HomeKitben.
    De a Home alkalmazásban is létrehozhatók bizonyos forgatókönyvek (scenes), amelyek kezelik a Somfy eszközöket!

  • Szükségem van-e internetre a TaHoma használatához? (94) 12.10.2018

    Igen, szükség van internetkapcsolatra a regisztráláshoz, a készülék csatlakoztatásához, a TaHoma® konfigurálásához és a berendezések eléréséhez. Bár az internet-szolgáltatás kimaradás esetén az applikációból nem tudja vezérelni eszközeit, az eltárolt időzítések lefutnak. Érdemes beszerezni néhány fali vagy kézi távirányítót vagy Nina Timer központi vezérlőt, melyekkel lokálisan vezérelheti eszközeit akkor is, ha épp nincs internet.

  • Mi történik, ha a TaHoma központ átmenetileg nem kap áramot? (76) 12.10.2018

    A TaHoma okosközpont működéséhez szükség van tápellátásra. Amennyiben az eszköz nem kap áramot, úgy az applikácóból sem tudja elérni Somfy berendezéseit. Érdemes beszereznie néhány kézi vagy fali távirányítót, vagy egy Nina Timer központi vezérlőt, melyek elemről / akkumulátorról működnek, így az intelligens eszközök, motorok vezérelhetők, amennyiben azok tápellátása folyamatos.