Gyors hozzáférés

Gyakran ismételt kérdések

84 találat
  • Hogyan lehet törölni és visszaállítani egy okosközpontot abban az esetben, ha elköltözöm a házamból és elhagyom azt? (0) 22.09.2023

    Kiköltözik a házából, de szeretné hátrahagyni a Somfy központját?

    Az alábbi eljárást követve könnyedén leválaszthatja fiókját a készülékéről:

    Válassza ki a "..." menüt:

     

    Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot

     

    Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget

     

    Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása

     

    Ezután kattintson az "Igen" gombra, hogy az eszközök párosítva legyenek a központtal

     

    Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva

     

    Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:

    • Az Ön fiókja le lett választva a központról és minden személyes adat és konfiguráció törlésre került.
    • Az eszközök továbbra is párosítva lesznek a TaHomához, hogy megkönnyítsék az újonnan érkezők dolgát.

    Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis központhoz (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Hogyan lehet visszaállítani egy okosközpontot, ha el akarom azt adni? (0) 22.09.2023

    Szeretné eladni vagy átadni okosközpontját valakinek?

    Az alábbi eljárást követve könnyedén elvégezheti a doboz teljes visszaállítását.

    Válassza ki a "..." menüt:

     

    Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot

     

    Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget

     

    Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása

     

    Ezután kattintson a "Nem" gombra az átjáróhoz párosított eszközök törléséhez.

     

    Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva

     

    Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:

    • A fiókja le lett választva az átjáróról.
    • Minden személyes adat, konfiguráció és berendezés törlésre került.

    Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis okosközponttal(TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).

  • Mi a különbség a Siri és a Home alkalmazás között? (201) 20.01.2021

    Siri egy intelligens asszisztens, aki gyors és egyszerű megoldásokat kínál az Apple eszközök hatékony használatához (további információ az Apple oldalán).

    A Home alkalmazás lehetővé teszi az okos eszközök vezérlését Apple TV-n, HomePod-on, iPhone-on és iPad-en keresztül, érintéssel, automatikusan, vagy Siri által (további információ az Apple oldalán).

  • Mi az az Apple HomeKit? (266) 20.01.2021

    Az Apple HomeKit technológia egy egyszerű és biztonságos módja otthona irányításnak az Apple Home alkalmazást és Siri-t használva az iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod vagy Mac eszközén keresztül.

    Több, mint 50 márka ajánl világszerte a HomeKit-tel és Apple eszközeivel kompatibilis termékeket – és még továbbiak várhatók.

    Mostantól ezek közé tartozik okosotthon vezérlő központunk, a TaHoma® Box is!

  • Hogyan működik a HomeKit a TaHoma®-val? (206) 20.01.2021

    A HomeKit-tel való kompatibilitás lehetővé teszi, hogy Somfy eszközeit Siri-vel, vagy Apple Home alkalmazással vezérelje.

    Siri: egyszerűen adja hozzá a hangvezérlés funkciót a TaHoma®-hoz és kérje Siri-t Apple eszközéről, hogy vezérelje az otthonában lévő okoseszközöket.
    Home alkalmazás: az Apple Home alkalmazásban is megtalálhatja okoseszközeit, amelyeket az összes Apple eszközéről vezérelhet.  A Home alkalmazás a HomeKit telepítésének beállításához is használható.

  • Hogyan működik a TaHoma®, az eszközök és a HomeKit közötti kapcsolat? (129) 20.01.2021

    A TaHoma® lehetővé teszi a kapcsolódást az okoseszközök és a HomeKit technológiát használó vezérlők között. Ez egy közvetlen helyi kapcsolat a vezérlő és az okoseszközök között.

    Ez a kapcsolat egyedi beállítást kíván a szoftverben minden TaHoma® Box esetén.

    Megjegyzés: a TaHoma® és más szolgáltató partnerek számára kifejlesztett szokásos kompatibilitás többnyire a Felhőn keresztül működött.

  • Hogyan tudom a HomeKit technológiát használó eszközöket távolról vezérleni? (84) 20.01.2021

    Általánosságban (nem csak a TaHoma® esetében) a HomeKit lehetővé teszi a távolról történő irányítást azáltal, hogy a következő eszközök egyikét otthoni hubként állítja be: HomePod, Apple TV (4. vagy újabb generáció), tvOS 10.x vagy újabb verzióval, vagy egy iOS 10.x vagy újabb verzióval rendelkező iPad.

    Ez lehetővé teszi a helyi kapcsolat továbbítását a felhőbe, biztosítva ezzel a távoli irányítást.

  • A TaHoma® melyik verziója kompatibilis az Apple HomeKit programmal? (87) 20.01.2021

    Minden TaHoma® generációnak meghatározott tanúsítási eljárást kell követnie.

    A jelenlegi tanúsítási folyamat a 2. generációs TaHoma® Boxra vonatkozik, ami a folyamatban lévő verziót jelenti, függetlenül attól, hogy meglévő TaHoma®, vagy új TaHoma® eszköze van.

    A TaHoma® Box és Somfy Box (négyzet alakú), mind a TaHoma® DIN-Rail első generációja nem kompatibilis.

    A TaHoma® Box új verziója frissült a HomeKit specifikációkkal:

    A TaHoma®-nak hitelesítéssel kell rendelkeznie (Made for iPhone, Apple licencprogram).
    Minden TaHoma® doboz egyedi HomeKit kódot (QR beállítási kód) kap, hogy biztosítsa a kapcsolódást a HomeKithez.

      A beállítási kód minden doboz alján és a csomagoláson belül érhető el.

    Abban az esetben is működik, ha már otthon van TaHoma® eszköze (vagy HomeKit nékülit szerzett be)

    A TaHoma® alkalmazással indítsa el a kapcsolódást a HomeKit-re (lásd a HomeKit oktatóanyagát közvetlenül a TaHoma® alkalmazásban).

  • Miért van két megoldás az Apple HomeKit és a TaHoma® összekapcsolására? (78) 20.01.2021

    A TaHoma® és a HomeKit kompatibilitásnak mindkét esetben működnie kell:

    Az új TaHoma® Box-ok már a HomeKit kompatibilitás szerint készülnek (logo és beállítási kód)
    A meglévő TaHoma® Box-ok, amelyek nem tartalmazzák a HomeKit kompatibilitást (meglévő felhasználóink ​​számára)

    Új TaHoma® esetén:

    Mint minden HomeKit által jóváhagyott eszköz, a TaHoma® Box-ok tartalmazzák a tanúsítás által megkövetelt részleteket és elemeket, szigorúan követve a HomeKit irányelveit. Ide tartozik a doboz alján és a csomagolásban megjelenő HomeKit QR-kód (telepítési kód), amelyet később a Home alkalmazásban használnak a konfigurációhoz.

    Megjegyzés: Az alábbi magyarázat (meglévő Box-okhoz) új Box-ok esetében is működik.

    Meglévő Box-ok esetén:

    Természetesen a HomeKit elérhető a meglévő felhasználók számára is, azaz, ha már van otthon egy TaHoma® Box, vagy ha olyan terméket vásárol, amelyen nincs feltüntetve a HomeKit logó. Egyszerűen csatlakoztatható a HomeKit-hez a TaHoma® alkalmazásban található HomeKit oktatóanyag követésével.

  • Melyik Somfy eszköz és termék kompatibilis az Apple HomeKit-tel? (190) 20.01.2021

    A Somfy termékek egy része kompatibilis a HomeKit technológiával a TaHoma® révén, az Apple jóváhagyása szerint:

    • Csak azon termékek, amelyek io-homecontrol® protokollt használnak

    A HomeKit csak kétirányú rádióvezérlés mellett engedélyezi az eszközök vezérlését.

    Az RTS berendezések nem kompatibilisek a HomeKit (egyirányú rádióvezérlés) funkcióval.

    • A bejutást lehetővé tévő termékek (kertkapuk, garázskapuk) szintén kivételt képeznek

    A HomeKit nem engedélyezi az ilyen eszközöket: a kapuk, a garázskapuk, az ablakok és az ajtózárak nem kompatibilisek a HomeKittel.

    • Nyílászáró árnyékolás és terasz

    A berendezések kompatibilitását a tanúsítási folyamat részeként az Apple csapatai a TaHoma® dobozával és a HomeKit-tel funkcionálisan ellenőrzik. Minden berendezést egyedileg kell tesztelni és jóváhagyni az Apple csapatának.

    - Jelenleg: csak a nyílászáró árnyékolók és a terasz árnyékoló termékek működnek együtt a HomeKit-tel - És csak néhány ilyen eszköz kompatibilis (lásd a kompatibilitási listát).

    - A későbbi lehetséges kiegészítéseket a Somfy és az Apple további tervezése és az Apple végleges jóváhagyása igényli.

  • Hozzáférhetek a TaHoma®-forgatókönyveimhez az Apple HomeKit alkalmazásból? (65) 20.01.2021

    A HomeKit csak a Home alkalmazásban létrehozott forgatókönyveket engedélyezi („scenes”).
    A TaHoma®-forgatókönyvek nem érhetők el a HomeKitben.
    De a Home alkalmazásban is létrehozhatók bizonyos forgatókönyvek (scenes), amelyek kezelik a Somfy eszközöket!

  • Mi történik, ha megszakad a Somfy motorok áramellátása? (467) 26.06.2019

    A Somfy motorok működéséhez természetesen elektromos tápellátásra van szükség. Az esetleges áramkimaradások ellen szünetmentes tápegységgel védekezhet. Néhány motorunk kézi vészhajtással is nyitható (NHK, DMI, CSI jelölésűek). Kert- és garázskapu mozgató motorjaink mellé érdemes beszerezni tartalék akkumulátort, illetve tekintse meg napelemes redőny- és rolómotorjainkat is, melyek esetében a nap energiája feltölti a motorhoz csatakoztatott akkumulátort és az így minden esetben nyitható-zárható. 

  • A redőnyök és zsalugáterek egyszerre is irányíthatók? (108) 26.06.2019

    Természetesen mind távirányítóval, mind a TaHoma központ applikációjával működtethetők az eszközök egyszerre. Sőt, beállíthat forgatókönyvet, mellyel egy gombnyomásra az összes árnyékolót mozgathatja. 

  • Mennyire feltűnő a zsalugáterek motorja? (95) 26.06.2019

    A tervezési folyamat során mindent megteszünk, hogy termékeink diszkrét megjelenésűek legyenek.

    Az Yslo motorokat leggyakrabban a felső gerenda alá szerelik fel, és mindössze 6 cm helyet foglalnak, mely általában nem haladja meg az ablakkeret vastagságát. Így a motor nem takarja el a napfényt sem.

  • Felszerelhetők motorokkal a külön külső szerelvényekre erősített zsalugáterek is? (59) 26.06.2019

    Igen, helyszíni felmérés után ilyen jellegű munkát is vállalunk.

  • Kompatibilis-e fűtési rendszere a Somfy csatlakoztatott megoldásaival? (114) 29.11.2018

    A Somfy csatlakoztatott termékei a legtöbb fűtési rendszerrel kompatibilisek: hőszivattyúk, kazán, fűtőberendezések, pellet kályhák stb. Ezeket a csatlakoztatott termosztáton, a termosztatikus szelepen vagy a TaHoma® felületének pilotkábelén keresztül lehet vezérelni. Derítse ki, hogy melyik megoldás a legmegfelelőbb az Ön számára a kompatibilitási ellenőrző eszközünk segítségével!

  • Melyik fűtési rendszer kompatibilis a TaHoma® dobozával? (314) 29.11.2018

    A TaHoma® a Somfy fűtésszabályozói mellett a főbb fűtési márkák termékeivel is kompatibilis: Atlantic, Sauter, Hitachi, De Dietrich, Thermor, Danfoss, Honeywell és CIAT.

    - Elektromos radiátorok. Partnereink, az Atlantic, a Thermor, a Honeywell (Evohome termékcsalád), valamint a Sauter csatlakoztatott radiátorai beépített io-homecontrol technológiával vannak felszerelve. Adja hozzá radiátorait a TaHoma® alkalmazásban, és állítsa be a hőmérsékletet helyiségenként. Majd válassza ki a kívánt fűtési módot (öko, kényelmi), akár otthon tartózkodik, akár úton van!

    - Hőszivattyúk. Csatlakoztassa hőszivattyúját a TaHomához, és programozza be távolról a fűtést, vagy ellenőrizze energiafelhasználását. A Ciat és a De Dietrich HomeConnect rádiós vezérléssel (Xenea és G-Kub modellek) és a Diematic ISystem rendszerrel (HP Inverter modell) vannak felszerelve. Ezekbe a rendszerekbe már be van építve az io-homecontrol technológia. A Hitachi hőszivattyúkat egy átjáró segítségével lehet a TaHoma® megoldással használni. A kompatibilis rendszerek a Tahoma-partnerek oldalán találhatók.

  • Ellenőrző lista kapukhoz (74) 22.11.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni: 1. Található áramforrás a terület közelében, ahol fel kívánja szerelni a motort? 2. Megfelelően működik a kapu? Erőltetés nélkül kinyílik és bezárul? 3. A szárnyaknak fából, PVC-ből vagy fémből kell készülniük. 4. Mekkorák és milyen nehezek a szárnyak? 5. Mekkora hely áll rendelkezésre a motor felszereléséhez (oldalsó hely)?
  • Ellenőrző lista külső napellenzőkhöz (69) 18.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Milyen típusú külső napellenzőket részesít előnyben? Két opció érhető el: standard külső napellenző és zip napellenző. A zip napellenzők valódi előnyöket kínálnak: tökéletesen kifeszített szövet, nagyobb szélellenállás és teljes sötétség.   2. Mekkora szöget zár be a fala? Külső napellenzőkhöz kizárólag tökéletesen (180°) egyenes falakra szerelhető fel a motorizált rendszer.   3. Milyen minőségű szövetre van szüksége? Bizonyos kritériumok határozzák meg, hogy melyik termék megfelelő az Ön számára: UV- és időjárásállóság, könnyű karbantartás stb.
  • Ellenőrző lista redőnyökhöz (130) 15.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Milyen típusú meghajtórendszert válasszon redőnyeihez? Belsőt vagy külsőt?   2. Milyen típusú telepítést válasszon? A külső falra szereltet, a falba építettet vagy a szemöldökfába építettet?   3. Hol található az áramforrás? Bal vagy jobb oldalon (belülről nézve)?   4. Napenergiával működő megoldás telepítése esetén forduljon szakemberhez!  
  • Mi a TaHoma®? (90) 12.10.2018
    A TaHoma® olyan megoldás, amely lehetővé teszi a csatlakoztatott készülékek vezérlését otthonában. Egy olyan társ, amely nap mint nap segítséget nyújt a csatlakoztatott berendezések kezelésében (világítás, nyílászárók, riasztó, fűtés stb.), amelyeket otthonról vagy – mobileszköze, illetve számítógépe segítségével – menet közben is irányíthat.
  • Szükségem van-e internetre a TaHoma használatához? (94) 12.10.2018

    Igen, szükség van internetkapcsolatra a regisztráláshoz, a készülék csatlakoztatásához, a TaHoma® konfigurálásához és a berendezések eléréséhez. Bár az internet-szolgáltatás kimaradás esetén az applikációból nem tudja vezérelni eszközeit, az eltárolt időzítések lefutnak. Érdemes beszerezni néhány fali vagy kézi távirányítót vagy Nina Timer központi vezérlőt, melyekkel lokálisan vezérelheti eszközeit akkor is, ha épp nincs internet.

  • Milyen induló áron csatlakoztatható otthonom a TaHoma® megoldáshoz? (161) 12.10.2018
    A legtöbben azt feltételezik, hogy az otthon-automatizálás jóval a megfizethető kategórián kívül van. A Somfy-nál rugalmasnak és bővíthetőnek terveztük az otthon-automatizálást. Könnyedén elkezdheti otthona csatlakoztatását először a redőnyök, majd, amikor módjában áll, a garázsajtó, az ablakok, a világítás és így tovább csatlakoztatásával. Költségvetési szempontból néhány száz euró elég otthona csatlakoztatásához. Ezután saját tempójában és aktuális költségvetésével összhangban szerelheti fel otthonát.
  • Mi történik, ha a TaHoma központ átmenetileg nem kap áramot? (76) 12.10.2018

    A TaHoma okosközpont működéséhez szükség van tápellátásra. Amennyiben az eszköz nem kap áramot, úgy az applikácóból sem tudja elérni Somfy berendezéseit. Érdemes beszereznie néhány kézi vagy fali távirányítót, vagy egy Nina Timer központi vezérlőt, melyek elemről / akkumulátorról működnek, így az intelligens eszközök, motorok vezérelhetők, amennyiben azok tápellátása folyamatos. 

  • Milyen előnyökkel bír a TaHoma® a piacon elérhető többi megoldással szemben? (53) 12.10.2018
    A távközlési szolgáltatók vagy új vállalatok által kínált egyéb márkáktól eltérően a Somfy által megalkotott TaHoma® számos csatlakoztatott motorizált berendezéshez hozzáfér. A Somfy már rendelkezik egy, az otthon-automatizálás területén kipróbált „berendezésbázissal”. A legnagyobb otthoni berendezéseket gyártó márkák összeálltak a SOMFY-val, hogy létrehozzák a „TaHoma®-kompatibilis” címkét (világítás, fűtés, biztonság, hang stb.); így ha a SOMFY TaHoma® megoldását választja, akkor bővíthetőséget és nagyfokú kompatibilitást kap.
  • Ki kell cserélnem az ablakokat, mielőtt elektromosan működtetett redőnyöket vagy rolókat szereltetnék be? (62) 12.10.2018

    Egyáltalán nem. A Somfy otthon-automatizálási megoldásai új épületekben és felújítások során is egyaránt könnyedén beépíthetők.

  • Hogyan kezeli a Somfy a személyes adataimat? (91) 12.10.2018
    A Somfy mindig is kiemelt fontosságot tulajdonított az ügyféladatok biztonságának, különösen az internet és a csatlakoztatott objektumok megjelenése óta. Szervereink nagyon biztonságosak és a SOMFY elkötelezett amellett, hogy szigorú biztonsági és titoktartási irányelveken keresztül védje ügyfeleinek adatait.
  • Miért motorizáljam a redőnyeimet? (102) 12.10.2018
    Ön időt és pénzt takarít meg, és biztonságosabbá teszi otthonát. Időt, mert többé nem kell a redőnyöket egyenként kézzel felhúznia és leeresztenie. Pénzt, mivel a nyílászárók időjárási viszonyoknak megfelelő vezérlésével jelentős mértékű energiát takarít meg. A biztonságát is növeli. Még ha rövid időre is hagyja el otthonát, nem fog azon gondolkodni, hogy leengedje-e a redőnyeit, mert azt egy gombnyomással megteheti a távirányítón vagy okostelefonján. Sőt, mi több, az automatizálás segítségével aktiválni tudja a redőnyöket, hogy szimulálja a jelenlétét
  • Elromlott az árnyékolóm. Felvehetem a kapcsolatot a Somfyval a javításával kapcsolatban? (69) 12.10.2018

    A Somfy az árnyékolók működtetéséhez szükséges motorok és egyéb intelligens eszközök gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, kivitelezéssel nem. Termékeinket nagyobb részben viszonteladók, árnyékolástechnikai cégek, kivitelezők számára értékesítjük. Ezek a vállalatok, vállalkozások szállítják a komplett termékeket végfelhasználók számára, illetve építik be.

    Az árnyékoló szerkezetek (redőnypalást, lamellák, napellenző szövet, stb. ) bármilyen meghibásodása esetén szívesen segítünk Önnek árnyékolástechnikai szakembert, szerelőt találni.

    Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 814 5120-as telefonszámon.

  • Miért motorizálja a külső reluxákat?  (58) 12.10.2018
    A motorizálásnak köszönhetően nincsenek többé zavaró és kényes kábelek és fogantyúk. A távirányítóval működtetett külső reluxa zökkenőmentesen mozog. A lécek helyzete úgy van beállítva, hogy megfelelően szabályozzák a helyiségbe bejutó napfényt.
  • Mi történik, ha a Somfy kapumotor átmenetileg nem kap áramot? (122) 12.10.2018

    A kaput továbbra is kinyithatja kézzel vagy egy opcionális tartalék akkumulátorral.

  • Kihez fordulhatok motoros redőnyök, függönyök, belső rolók, zsaluziák. zsalugáterek, kert- és garázskapuk telepítésével kapcsolatban? (121) 12.10.2018

    A Somfy eszközök beszerelésével, telepítésével kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 814 5120-as telefonszámon. Kollégáink átbeszélik Önnel az igényeket és választhat saját technikai tanácsadónk vagy  Somfy Assistance partnereink közül, akik szakszerűen és precízen elvégzik a feladatot. 

     

     

  • Somfy videós kaputelefon beszereléséhez feltétlenül Somfy kapumotorra van szükség?  (56) 12.10.2018
    Nem, az összes videós kaputelefonunk az egyéb márkák által kínált összes feszültségmentes érintkezős bemenettel rendelkező motorral kompatibilis. 
  • Lehet csatlakoztatni a Somfy RTS videós kaputelefont a Somfy io kapumotorizációhoz?  (105) 12.10.2018
    Igen, a motorizált rendszer a feszültségmentes érintkezős bemenetnél vezetékes.
  • Lehet motorizálni a zsalugátereket? (47) 12.10.2018

    Igen, természetesen, a Somfy a piacon kapható legtöbb zsalugátert tudja motorizálni, anyagtól, típustól és mérettől függetlenül. 

  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert a redőnyéhez (133) 12.10.2018
    Számos típusú redőnytokkal rendelkező redőny létezik:   1. Standard: utólag felszerelt, beépített vagy csődobozos.   2. Vetítővászon   3. Állítható lécek. A Somfy minden építési vagy felújítási projekt esetében tanácsot biztosít Önnek és testreszabott megoldást kínál a redőnyök motorizálására! A motorok számos típusa megfelel igényeinek:   1. Szeretné kihasználni a legjobb elérhető technológiát? Válassza az intelligens és biztonságos io-homecontrol rádiós technológiát (a visszacsatolás révén valós idejű információt kaphat eszközei állapotáról). Lehetővé teszi a redőnyök távvezérlését.   2. Éppen felújítja otthonát, és olyan egyszerű megoldást keres, amely mellett megőrizheti a ház esztétikus külső megjelenését? Válassza a napenergiával működő motoros rendszerünket: vezeték nélküli és megbízható, gyorsan és egyszerűen telepíthető, nincs szükség további konstrukcióra!   3. Vezetékes rendszeréről rádiós technológiára váltana, mert élvezni szeretné a távirányítás kényelmét? Telepítse a rádióvevőt a kapcsoló mögé. Továbbá, ha meglévő redőnyeit szeretné motorizálni, vagy jelenlegi motorizált rendszert szeretné lecserélni, a Somfy motor- és cserekészleteket biztosít felszereléséhez! Kérjen tőlünk tanácsot bátran!
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert a zsalugáteréhez (97) 12.10.2018

    A Somfy motorok számos teljes vagy részleges zsalugáterrel kompatibilisek. A Somfy minden igényre megtalálja a megfelelő megoldást, legyen szó új építésről, felújításról, bármilyen redőnytípusról (meglévő redőnyöknél is) és anyagról (fa, alumínium, PVC vagy műanyag)!

    Termékeinkkel nem csak az 1 és 2 táblás, hanem a zsanéros (3 és 4 táblás) zsalugáterek automatizálása is megoldható.

  • Ellenőrző lista zsalugáterhez (39) 12.10.2018

    A motoros rendszer kiválasztása előtti fontos szempontok:
    1. A redőnyök száma, mérete és súlya.
    2. A redőnyök szerelvényeinek elhelyezkedése.
    3. A motor beszereléséhez rendelkezésre álló hely, vagyis az ablak és a csukott redőny közötti tér, illetve az ablak szélessége.
    4. Hogyan kívánja elhelyezni a motort? Az ablak gerendája alá, középre (például egy korlátra, vagy az ablakpárkányra (süllyesztett ablak esetén)?
    5. Milyen színű burkolatot szeretne a motorra? A burkolatok több színben is kaphatók, így kiválaszthatja a redőny vagy a bútorok színének megfelelőt.
    6. Az érintett ablakok közelében vannak konnektorok?

  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert reluxájához? (40) 12.10.2018
    A Somfy motorizált rendszerei a legtöbb külső reluxával kompatibilisek. Milyen típusú külső reluxával rendelkezik?   - Standard külső reluxa: Az állítható léceket az egyes lécek nyílásain áthaladó látható vezetékek kötik össze.   - Fém külső reluxa: Az ilyen típusú külső reluxákban a lécek beállítása és a meghajtás rejtett csatornákon keresztül történik. A kialakítástól, a teljesítménytől és a kívánt hatástól függően a reluxa léceinek is különböző alakja lehet: lapos, „Z” alakú vagy kerekített.
  • Ellenőrző lista külső reluxákhoz (38) 12.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Van-e áramellátás azon a területen, ahová a motort kívánja felszerelni?  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert külső napellenzőihez? (41) 12.10.2018
    Számos típusú külső napellenző létezik:   1. Tokos napellenzők. A lezárt tok védelmet biztosít a szövet számára a kedvezőtlen időjárással szemben, és garantálja a berendezés hosszabb élettartamát.   2. Hagyományos napellenzők. Kétféle napellenzőrendszer létezik: sínrendszer, amely a szövetet sínek mentén vezeti, illetve kábelrendszert, amely szabadon irányítja a mozgást. Ezekhez a napellenzőkhöz a Sueno Io motorizált rendszert javasoljuk.   3. Zip napellenzők. A szövetet a villámzáras rendszer tartja az oldalsó csatornákban. Ezekhez a napellenzőkhöz a Maestria 50+ Io motorizált rendszert javasoljuk.  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert függönyeihez? (82) 12.10.2018
    Különböző típusú függönyök közül választhat:   1. Egyszerű rakott függönyök. Ezek a nagyméretű és könnyen karbantartható függönyök a klasszikus stílust képviselik. Tökéletes választást jelentenek, ha nappal és éjszaka használható függönykombinációt kíván felszereltetni.   2. Redőzött függönyök. Ezek a modern, elegáns, és könnyen karbantartható függönyök tökéletes választást jelentenek, ha teljes sötétséget biztosító függönyt keres. Egyedi síneket is gyártunk, hogy a függönyök tökéletesen illeszkedjenek az ablakokhoz.  
  • Ellenőrző lista függönyökhöz (39) 12.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Milyen nehezek a függönyök, amelyeket motorizált rendszerekkel kíván felszerelni? A motorizálható függönyök maximális súlya 60 kg.   2. Milyen szélesek és milyen stílusúak a függönyök? A különböző stílusú függönyöket (egyenes vagy rakott) maximum 12 méteres szélességig lehet motorizálni.   3. Milyen típusú nyílászáróval rendelkezik? Középen vagy oldalról nyílik?   4. Melyik oldalon szeretné felszerelni a függönyt? Bal vagy jobb oldalon?   5. Van a közelben áramellátás? A motorokat csatlakozatni kell a ház elektromos rendszeréhez.  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert belső rolóihoz? (40) 12.10.2018
    Milyen típusú napellenzőt válasszak?   1. Rolós napellenző. A rolós napellenző a kiválasztott anyagtól függően képes megvédeni a napfénytől és teljes sötétséget tud biztosítani. Önön múlik, hogy milyen hangulatot kíván teremteni otthonában!   2. Reluxa. Az állítható lécek segítségével szabályozhatja a természetes fény intenzitását, és kívánsága szerint beállíthatja a helyiség megvilágítását.   3. Zebra rolók. Szabályozza a fény intenzitását! Egyéni szövet kiválasztásával élvezheti a napsütést vagy intimebb légkört teremtve megvédheti a magánéletét.   4. Cellás redőnyök. Ezek a redőnyök hatékony szigetelőképességüknek és a hőmegtartó tulajdonságaiknak köszönhetően optimalizálják otthona hőmérsékletét. A piacon egyéb típusú rolók és redőnyök is megtalálhatók, pl. a standard rolók vagy a függőleges rolók. Fő előnyük? Védelmet biztosítanak a napfénnyel szemben, és védik magánéletét. A Somfy bármilyen típusú roló motorizálását vállalja!  
  • Ellenőrző lista rolókhoz (44) 12.10.2018
    A rolóhoz felszerelt motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. A felszerelés típusa.  Az ablakok mérete és a belső rolók súlya hatással van a kiválasztott motoros rendszer által kifejtett nyomatékra. Minél nagyobbak az ablakok, és minél nehezebbek a rolók, annál nagyobb nyomatékkal rendelkező rendszert kell kiválasztani.   2. Csendes motoros rendszerek.  A Sonesse® termékcsalád által kínált kiváló akusztikai teljesítmény eléréséhez javasoljuk, hogy: - A Sonesse® vagy a partnereink által kínált termékcsaládokhoz használja a „Designed for Silence” tartozékokat. - Válasszon sima felületű szövetet. - Óvatosan szerelje fel a berendezést.   3. Elérhető áramforrás.  A motor közelében áramforrásnak kell rendelkezésre állnia. A Somfy ezen termékeit szakembereknek kell felszerelnie.  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert mozivásznához (80) 12.10.2018
    Milyen meghajtórendszert válasszak vetítővásznam motorizálásához?   Két megoldás közül választhat: Szerelje a tokot a falra, vagy az esztétikusabb megjelenés érdekében építse közvetlenül a mennyezetbe. Bármelyik megoldást is választja, motoraink kis méretüknek köszönhetően tökéletesen illeszkedni fognak a tokba. Jó tanács: a teljes moziélmény érdekében a Sonesse 40 io vagy a Roll up Wirefree RTS motorizált rendszerek használatát javasoljuk.  
  • Ellenőrző lista vetítővásznakhoz (164) 12.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Vászon.  Számos formátumban léteznek vetítővásznak: 3:4, 9:16, stb. arány. A legjobb motorizált rendszert azután lehet kiválasztani, hogy meghatároztuk a kívánt formátumot.   2. Csendes motoros rendszerek.  A Sonesse® megoldások által biztosított akusztikai kényelem teljes kihasználása érdekében javasoljuk a „Designed for Silence” tartozékok használatát.   3. Elérhető áramforrások. A motor közelében áramforrásnak kell rendelkezésre állnia. A Somfy ezen termékeit szakembereknek kell felszerelnie.  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert a terasz árnyékolójához? (61) 12.10.2018
    Terasza hatékony védelmének biztosításához számos típusú árnyékoló közül választhat:   1. Standard árnyékoló. A csuklós karok és a szövet fedetlenül marad, amikor a napellenzőt behúzzák. Ezekhez a modellekhez a Somfy a Sunilus io motoros rendszer használatát javasolja.   2. Tokos árnyékolók. A csuklós karokat és a szövetet lezárt tok védi az UV-sugaraktól és a nedvességtől.   3. Féltokos árnyékolók. A lezárt tok kizárólag a szövet számára biztosít védelmet. A tokos árnyékolókhoz a Somfy a Sunea io motorizált rendszer használatát javasolja.   4. Árnyékolók feltekerő karnissal. A szövetet tartó külső rúdba extra szövet van beépítve. Védelmet biztosít, amikor a nap alacsonyan jár. Az ilyen típusú árnyékolókhoz a Somfy a Sunea Screen 40 io motorizált rendszer használatát javasolja.  
  • Ellenőrző lista teraszon lévő árnyokolókhoz (114) 12.10.2018
    A motoros rendszer kiválasztása előtt a következő pontokat kell figyelembe venni:   1. Megfelelő állapotban vannak a ház falai ahhoz, hogy megtartsák a szilárdan rögzített motorizált rendszert?   2. Az anyag élettartamának meghosszabbítása, valamint a rossz időjárástól való védelme érdekében a Somfy azt javasolja, hogy válasszon tokos napellenzőt.   3. Ellenőrizze a keret erősségét. A keret karjainak egyenletesen, csavarodás nélkül kell mozogniuk.   4. Válasszon minőségi, UV- és időjárásálló, könnyen karbantartható szövetet!   5. Fontolja meg időjárás-érzékelők teraszra történő telepítését, amely automatikusan kinyitja és bezárja az árnyékolókat.  
  • Hogyan válassza ki a megfelelő motorizált rendszert a pergolához (48) 12.10.2018
    Számos típusú pergola létezik. A különbségek a következők:   1. Pergolák feltekerhető vászonnal. A vászon az időjárási viszonyoktól függetlenül mindig feszes marad. Ehhez a pergolához a Pergola io motorizált rendszert javasoljuk.   2. Pergolák összecsukódó vászonnal. A PVC bevonatú vászon kettős védelmet biztosít a napsugarakkal és az esővel szemben. Ehhez a pergolához a Pergola io motorizált rendszert javasoljuk.   3. Állítható lécekkel felszerelt vagy bioklimatikus pergolák. Alumínium szerkezetük és állítható léceik tökéletes védelmet biztosítanak a napsugarakkal és az esővel szemben. Ehhez a pergolához a Pergola Tilt 24 V io motorizált rendszer és a Pergola Tilt io vezérlőegység használatát javasoljuk beépített Weather io érzékelőkkel.