Kiköltözik a házából, de szeretné hátrahagyni a Somfy központját?
Az alábbi eljárást követve könnyedén leválaszthatja fiókját a készülékéről:
Válassza ki a "..." menüt:
Ezután a "SOMFY & ME" menüben válassza a "Súgó és speciális funkciók" menüpontot
Válassza a "Telepítésem eltávolítása" lehetőséget
Kattintson a gombra: A telepítésem visszaállítása
Ezután kattintson az "Igen" gombra, hogy az eszközök párosítva legyenek a központtal
Végezze el a visszaállítást a megerősítés gombra kattintva
Gratulálunk! A telepítése visszaállításra került:
Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis központhoz (TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).
Szeretné eladni vagy átadni okosközpontját valakinek?
Az alábbi eljárást követve könnyedén elvégezheti a doboz teljes visszaállítását.
Ezután kattintson a "Nem" gombra az átjáróhoz párosított eszközök törléséhez.
Elérhető minden TaHoma alkalmazással kompatibilis okosközponttal(TaHoma switch, TaHoma V2, Connectivity kit, Connexoon RTS/io, TaHoma Rail DIN V2).
Siri egy intelligens asszisztens, aki gyors és egyszerű megoldásokat kínál az Apple eszközök hatékony használatához (további információ az Apple oldalán).
A Home alkalmazás lehetővé teszi az okos eszközök vezérlését Apple TV-n, HomePod-on, iPhone-on és iPad-en keresztül, érintéssel, automatikusan, vagy Siri által (további információ az Apple oldalán).
Az Apple HomeKit technológia egy egyszerű és biztonságos módja otthona irányításnak az Apple Home alkalmazást és Siri-t használva az iPhone, iPad, Apple Watch, HomePod vagy Mac eszközén keresztül.
Több, mint 50 márka ajánl világszerte a HomeKit-tel és Apple eszközeivel kompatibilis termékeket – és még továbbiak várhatók.
Mostantól ezek közé tartozik okosotthon vezérlő központunk, a TaHoma® Box is!
A HomeKit-tel való kompatibilitás lehetővé teszi, hogy Somfy eszközeit Siri-vel, vagy Apple Home alkalmazással vezérelje.
Siri: egyszerűen adja hozzá a hangvezérlés funkciót a TaHoma®-hoz és kérje Siri-t Apple eszközéről, hogy vezérelje az otthonában lévő okoseszközöket. Home alkalmazás: az Apple Home alkalmazásban is megtalálhatja okoseszközeit, amelyeket az összes Apple eszközéről vezérelhet. A Home alkalmazás a HomeKit telepítésének beállításához is használható.
A TaHoma® lehetővé teszi a kapcsolódást az okoseszközök és a HomeKit technológiát használó vezérlők között. Ez egy közvetlen helyi kapcsolat a vezérlő és az okoseszközök között.
Ez a kapcsolat egyedi beállítást kíván a szoftverben minden TaHoma® Box esetén.
Megjegyzés: a TaHoma® és más szolgáltató partnerek számára kifejlesztett szokásos kompatibilitás többnyire a Felhőn keresztül működött.
Általánosságban (nem csak a TaHoma® esetében) a HomeKit lehetővé teszi a távolról történő irányítást azáltal, hogy a következő eszközök egyikét otthoni hubként állítja be: HomePod, Apple TV (4. vagy újabb generáció), tvOS 10.x vagy újabb verzióval, vagy egy iOS 10.x vagy újabb verzióval rendelkező iPad.
Ez lehetővé teszi a helyi kapcsolat továbbítását a felhőbe, biztosítva ezzel a távoli irányítást.
Minden TaHoma® generációnak meghatározott tanúsítási eljárást kell követnie.
A jelenlegi tanúsítási folyamat a 2. generációs TaHoma® Boxra vonatkozik, ami a folyamatban lévő verziót jelenti, függetlenül attól, hogy meglévő TaHoma®, vagy új TaHoma® eszköze van.
A TaHoma® Box és Somfy Box (négyzet alakú), mind a TaHoma® DIN-Rail első generációja nem kompatibilis.
A TaHoma® Box új verziója frissült a HomeKit specifikációkkal:
A TaHoma®-nak hitelesítéssel kell rendelkeznie (Made for iPhone, Apple licencprogram). Minden TaHoma® doboz egyedi HomeKit kódot (QR beállítási kód) kap, hogy biztosítsa a kapcsolódást a HomeKithez.
A beállítási kód minden doboz alján és a csomagoláson belül érhető el.
Abban az esetben is működik, ha már otthon van TaHoma® eszköze (vagy HomeKit nékülit szerzett be)
A TaHoma® alkalmazással indítsa el a kapcsolódást a HomeKit-re (lásd a HomeKit oktatóanyagát közvetlenül a TaHoma® alkalmazásban).
A TaHoma® és a HomeKit kompatibilitásnak mindkét esetben működnie kell:
Az új TaHoma® Box-ok már a HomeKit kompatibilitás szerint készülnek (logo és beállítási kód) A meglévő TaHoma® Box-ok, amelyek nem tartalmazzák a HomeKit kompatibilitást (meglévő felhasználóink számára)
Új TaHoma® esetén:
Mint minden HomeKit által jóváhagyott eszköz, a TaHoma® Box-ok tartalmazzák a tanúsítás által megkövetelt részleteket és elemeket, szigorúan követve a HomeKit irányelveit. Ide tartozik a doboz alján és a csomagolásban megjelenő HomeKit QR-kód (telepítési kód), amelyet később a Home alkalmazásban használnak a konfigurációhoz.
Megjegyzés: Az alábbi magyarázat (meglévő Box-okhoz) új Box-ok esetében is működik.
Meglévő Box-ok esetén:
Természetesen a HomeKit elérhető a meglévő felhasználók számára is, azaz, ha már van otthon egy TaHoma® Box, vagy ha olyan terméket vásárol, amelyen nincs feltüntetve a HomeKit logó. Egyszerűen csatlakoztatható a HomeKit-hez a TaHoma® alkalmazásban található HomeKit oktatóanyag követésével.
A Somfy termékek egy része kompatibilis a HomeKit technológiával a TaHoma® révén, az Apple jóváhagyása szerint:
• Csak azon termékek, amelyek io-homecontrol® protokollt használnak
A HomeKit csak kétirányú rádióvezérlés mellett engedélyezi az eszközök vezérlését.
Az RTS berendezések nem kompatibilisek a HomeKit (egyirányú rádióvezérlés) funkcióval.
• A bejutást lehetővé tévő termékek (kertkapuk, garázskapuk) szintén kivételt képeznek
A HomeKit nem engedélyezi az ilyen eszközöket: a kapuk, a garázskapuk, az ablakok és az ajtózárak nem kompatibilisek a HomeKittel.
• Nyílászáró árnyékolás és terasz
A berendezések kompatibilitását a tanúsítási folyamat részeként az Apple csapatai a TaHoma® dobozával és a HomeKit-tel funkcionálisan ellenőrzik. Minden berendezést egyedileg kell tesztelni és jóváhagyni az Apple csapatának.
- Jelenleg: csak a nyílászáró árnyékolók és a terasz árnyékoló termékek működnek együtt a HomeKit-tel - És csak néhány ilyen eszköz kompatibilis (lásd a kompatibilitási listát).
- A későbbi lehetséges kiegészítéseket a Somfy és az Apple további tervezése és az Apple végleges jóváhagyása igényli.
A HomeKit csak a Home alkalmazásban létrehozott forgatókönyveket engedélyezi („scenes”). A TaHoma®-forgatókönyvek nem érhetők el a HomeKitben. De a Home alkalmazásban is létrehozhatók bizonyos forgatókönyvek (scenes), amelyek kezelik a Somfy eszközöket!
A Somfy motorok működéséhez természetesen elektromos tápellátásra van szükség. Az esetleges áramkimaradások ellen szünetmentes tápegységgel védekezhet. Néhány motorunk kézi vészhajtással is nyitható (NHK, DMI, CSI jelölésűek). Kert- és garázskapu mozgató motorjaink mellé érdemes beszerezni tartalék akkumulátort, illetve tekintse meg napelemes redőny- és rolómotorjainkat is, melyek esetében a nap energiája feltölti a motorhoz csatakoztatott akkumulátort és az így minden esetben nyitható-zárható.
Természetesen mind távirányítóval, mind a TaHoma központ applikációjával működtethetők az eszközök egyszerre. Sőt, beállíthat forgatókönyvet, mellyel egy gombnyomásra az összes árnyékolót mozgathatja.
A tervezési folyamat során mindent megteszünk, hogy termékeink diszkrét megjelenésűek legyenek.
Az Yslo motorokat leggyakrabban a felső gerenda alá szerelik fel, és mindössze 6 cm helyet foglalnak, mely általában nem haladja meg az ablakkeret vastagságát. Így a motor nem takarja el a napfényt sem.
Igen, helyszíni felmérés után ilyen jellegű munkát is vállalunk.
A Somfy csatlakoztatott termékei a legtöbb fűtési rendszerrel kompatibilisek: hőszivattyúk, kazán, fűtőberendezések, pellet kályhák stb. Ezeket a csatlakoztatott termosztáton, a termosztatikus szelepen vagy a TaHoma® felületének pilotkábelén keresztül lehet vezérelni. Derítse ki, hogy melyik megoldás a legmegfelelőbb az Ön számára a kompatibilitási ellenőrző eszközünk segítségével!
A TaHoma® a Somfy fűtésszabályozói mellett a főbb fűtési márkák termékeivel is kompatibilis: Atlantic, Sauter, Hitachi, De Dietrich, Thermor, Danfoss, Honeywell és CIAT.
- Elektromos radiátorok. Partnereink, az Atlantic, a Thermor, a Honeywell (Evohome termékcsalád), valamint a Sauter csatlakoztatott radiátorai beépített io-homecontrol technológiával vannak felszerelve. Adja hozzá radiátorait a TaHoma® alkalmazásban, és állítsa be a hőmérsékletet helyiségenként. Majd válassza ki a kívánt fűtési módot (öko, kényelmi), akár otthon tartózkodik, akár úton van!
- Hőszivattyúk. Csatlakoztassa hőszivattyúját a TaHomához, és programozza be távolról a fűtést, vagy ellenőrizze energiafelhasználását. A Ciat és a De Dietrich HomeConnect rádiós vezérléssel (Xenea és G-Kub modellek) és a Diematic ISystem rendszerrel (HP Inverter modell) vannak felszerelve. Ezekbe a rendszerekbe már be van építve az io-homecontrol technológia. A Hitachi hőszivattyúkat egy átjáró segítségével lehet a TaHoma® megoldással használni. A kompatibilis rendszerek a Tahoma-partnerek oldalán találhatók.
Igen, szükség van internetkapcsolatra a regisztráláshoz, a készülék csatlakoztatásához, a TaHoma® konfigurálásához és a berendezések eléréséhez. Bár az internet-szolgáltatás kimaradás esetén az applikációból nem tudja vezérelni eszközeit, az eltárolt időzítések lefutnak. Érdemes beszerezni néhány fali vagy kézi távirányítót vagy Nina Timer központi vezérlőt, melyekkel lokálisan vezérelheti eszközeit akkor is, ha épp nincs internet.
A TaHoma okosközpont működéséhez szükség van tápellátásra. Amennyiben az eszköz nem kap áramot, úgy az applikácóból sem tudja elérni Somfy berendezéseit. Érdemes beszereznie néhány kézi vagy fali távirányítót, vagy egy Nina Timer központi vezérlőt, melyek elemről / akkumulátorról működnek, így az intelligens eszközök, motorok vezérelhetők, amennyiben azok tápellátása folyamatos.
Egyáltalán nem. A Somfy otthon-automatizálási megoldásai új épületekben és felújítások során is egyaránt könnyedén beépíthetők.
A Somfy az árnyékolók működtetéséhez szükséges motorok és egyéb intelligens eszközök gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, kivitelezéssel nem. Termékeinket nagyobb részben viszonteladók, árnyékolástechnikai cégek, kivitelezők számára értékesítjük. Ezek a vállalatok, vállalkozások szállítják a komplett termékeket végfelhasználók számára, illetve építik be.
Az árnyékoló szerkezetek (redőnypalást, lamellák, napellenző szövet, stb. ) bármilyen meghibásodása esetén szívesen segítünk Önnek árnyékolástechnikai szakembert, szerelőt találni.
Hívja ügyfélszolgálatunkat a +36 1 814 5120-as telefonszámon.
A kaput továbbra is kinyithatja kézzel vagy egy opcionális tartalék akkumulátorral.
A Somfy eszközök beszerelésével, telepítésével kapcsolatban keresse ügyfélszolgálatunkat a +36 1 814 5120-as telefonszámon. Kollégáink átbeszélik Önnel az igényeket és választhat saját technikai tanácsadónk vagy Somfy Assistance partnereink közül, akik szakszerűen és precízen elvégzik a feladatot.
Igen, természetesen, a Somfy a piacon kapható legtöbb zsalugátert tudja motorizálni, anyagtól, típustól és mérettől függetlenül.
A Somfy motorok számos teljes vagy részleges zsalugáterrel kompatibilisek. A Somfy minden igényre megtalálja a megfelelő megoldást, legyen szó új építésről, felújításról, bármilyen redőnytípusról (meglévő redőnyöknél is) és anyagról (fa, alumínium, PVC vagy műanyag)!
Termékeinkkel nem csak az 1 és 2 táblás, hanem a zsanéros (3 és 4 táblás) zsalugáterek automatizálása is megoldható.
A motoros rendszer kiválasztása előtti fontos szempontok: 1. A redőnyök száma, mérete és súlya. 2. A redőnyök szerelvényeinek elhelyezkedése. 3. A motor beszereléséhez rendelkezésre álló hely, vagyis az ablak és a csukott redőny közötti tér, illetve az ablak szélessége. 4. Hogyan kívánja elhelyezni a motort? Az ablak gerendája alá, középre (például egy korlátra, vagy az ablakpárkányra (süllyesztett ablak esetén)? 5. Milyen színű burkolatot szeretne a motorra? A burkolatok több színben is kaphatók, így kiválaszthatja a redőny vagy a bútorok színének megfelelőt. 6. Az érintett ablakok közelében vannak konnektorok?